30 november 2010

Mina vänner!

Min tanke var idag att bara vara hemma och mysa med Charlie och mannen min men det ändrades snabbt till något mycket trevligt. Det blev en fika på stan med tre underbart fina brudar och deras barn. Och det var hur roligt som helst! Två av dem har jag känt i urminnes tider och den ena var det första gången jag träffade. Så roligare kunde det knappast bli :-) Tack tjejer för en trevlig eftermiddag och det måste snart göras om.

Gick in på tvguiden.se och konstaterade att det inte var något spännande på tv alls idag så ikväll får det bli maraton av Rederiet. Snart inne i säsong 8.... haha, det kanske kan uppfattas som att vi inte gör något annat här hemma men det gör vi faktiskt ;-) Men man hinner ju med några avsnitt innan sängen kallar... :-)

Kärlek! <3

Inga kommentarer: