2 december 2010

December månad!

Vipps, så är vi nu inne i december månad. En månad som kommer fyllas med Ullaredbesök, frisörbesök, en kär vän ska få bebis, julklappar, god mat och en nytt år ska firas in med dom närmsta vännerna. Vad mer går att önska sig?

Nu har vi haft två dagar här hemma i lugn och ro, men min underbara son & man. Vi har bara legat i varsin soffa och kikat på Rederiet, myst med Charlie och ätit god mat och lite onyttigheter, men ibland ska det vara så också.
Idag ska jag bege mig ut i kylan för att ta mig till simhallen och träna mina simmare. I helgen är ju årets sponsorsim som kommer att gå i ny tappning och det blir jag som får leda det hela. Så dagens träning blir att öva inför lördagen, det kommer dom nog gilla.
På söndag är det årets första julbord, med släkten dessutom. Inte varje dag vi alla samlas så det ska bli mycket trevligt, och gott med köttbullar ;-)

Idag fick jag hem två Tradera vinster. Och den bästa av dom alla dessutom. Charlies älskade Polarn o pyret fleeceoverall (windstopper)! Har avvaktat ett tag för att få det dära fyndet och nu lyckades jag. Som jag älskar den!

Denna kommer att användas flitigt till i vår!

Fick även hem tre bodies, två av dem var mycket väl godkända men den tredje får bli en han får ha här hemma med oss. Men till det lilla priset var det ett bra köp. Han växer ju så fort.. Skulle vilja göra en extra vägning på honom, men jag får nog hålla mig till 21 december. Då blir det ju lite extra spännande på alla håll och kanter :-)



1 kommentar:

Johanna sa...

Alla säger olika, jag har hört att när man är på BB så använder man oftast kläderna där till bebben. Och sen när man åker hem sätter man på dom sina egna kläder. Nåväl, jag packar ner det där iallafall & behövs det mer får Janne helt enkelt ta med sig när han varit hemma & gett kissen mat :)

Åh ja, klart som korvspad att du får mms hjärtat! Det kan du räkna med ;)
Puss puss