16 december 2010

Läkarbesök.

Läkarbesök stod det på schemat idag för att göra en liten uppföljning på Charlies ersättning som nu är mjölkfri och heter Pepticate. Läkaren tyckte att Charlie såg så nöjd och tillfredställd ut och till och med skrattade åt henne. Han äver idag 5600g och är 63cm. Ökningen var inte lika stor som förra gången men hon sa att det brukar plana ut runt 3 månader så han hade växt till sig väldigt bra och kurvan ser ut som en pinne som står rätt upp! Härligt jobbat killen!

Annars passade Charlie på att köra upp mig kl 6.15 idag så det blev en tidig morgon men lika bra var det när vi ändå skulle ut i snöstormen till sjukhuset. Och som tur är ser jag sjukhuset hemifrån så det tog ju inte så lång tid att gå :-)

Mannen min fixade hem Zumba fitness idag så nu ska jag testa på det och se om det är roligt och ger något resultat. På reklamen verkar det ju göra under, haha. Eller har dom bara blivit betalada för att säga så? Nåväl, jag ger det ett försök. Och jag kan inte ens föreställa mig hur jag ska lyckas dansa då min kordinationsförmåga nog är jämnlik med en 5 åring. Lovar att uppdatera er om detta försök ;-)

Nu blir det lite Rederiet sen bumms i säng, John Blund har redan börjat gästa mig här hemma.

Mammas finaste kille <3

1 kommentar:

http://avlangtantilldig.se/ sa...

Hihi kul med zumba, det skojar J om här hemma att jag ska börja med ;-) bara för att dom säger på reklamen att det är bra för mammakilon. ;P

Duktig Charlie!

Kram från oss