29 december 2010

En bra dag!

Äntligen är allt förberett för nyår då vi bjudit hem några av våra närmsta vänner och deras barn på knytkalas och diverse spel mm, kommer bli hur roligt och mysigt som helst. Så idag blev det att handla till maten, dekorationen och till paketleken :-) Imorgon ska bara bord och stolar bäras in hit i lägenheten så jag kan fixa iordning allt när mannen ska jobba till kl 16 på fredag. Hoppas Charlie är lika snäll som alltid då så jag hinner ;-) Men vi har turen att ha fått en så snäll son som knappt säger ett ljud mer än joller och skratt då och då. Det är nog bara att njuta av denna tiden och ta tillvara på alla lugna stunder.

Och idag är Charlie på sin allra bästa sida, alltså en glad kille! Här kommer bildbevis ;-)


En nöjd och glad kille efter maten i mammas knä <3

Efter lite gos och skratt somnade han gott i sin pappas famn och vi passade på att titta på några avsnitt av Rederiet, nu inne i säsong 10 av 20. Känns som att det är en evighetsserie det här ;-) Något tips på någon mer bra serie att följa sen?

Ja just det ja, den 4 januari börjar min vikresa mot minus 10 kilo till 4 juni. Det blir ett pass på gymmet samt 1 timmes simning och detta ska jag försöka få in några gånger i veckan beroende på hur mannen jobbar såklart så jag kan komma ifrån en stund. Mår jag bra så kommer resten av familjen också göra det, eller hur?

Och till det bästa som har hänt idag, Grattis Johanna & Janne till er dotter Lykka som kom till världen idag! Äntligen har ni ert underverk hos er <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

ska bli sååå mys nyår <3
jag slutar som sagt 15.00 så jag ska hem å fixa mig. hehe.. så vi kommer runt halv sju!
HELT UNDERBARA BILDER PÅ CHARLIE <3

//AnnaBia

Anonym sa...

Ska verkligen bli suuuuper mys , att få fira nyår med dem bästa <3 haha , ska du fixa dig anna så vet i tusan om ni hinner till 18,30 :P hahhah ! Sötnoooosen , ja njuuuut det blir annat snart när de kryper o åker lian i gardinen ;) heheh ! må väl ses imon ! <3 /// Evelina.

Cecilia sa...

Vilken söt kille =)

Anonym sa...

va söta kort, charmknutten //emma