22 december 2010

Nu blir det att fira jul!

Imorse blev det att baka lussekatter (...som jag hade tänkt att göra för en vecka sen) men det blev visst av idag istället, och gud så¨goda dom blev :-)

Vi åkte förbi min mormor i grannstaden idag med ett paket och sen lite lussekatter, och det var ju mycket uppskattat som tur var. Efter lite tid var vi framme i storstaden hos min pappa och det är där vi är nu. Det blir att klä granen, byta julklappar och sen äta lite gröt och skinkmacka. En mini-julafton. Sen tog vi beslutet att fortsätta vår resa härifrån ner till min mamma som bor nära skåne. Likla bra när vi ändå är på väg istället för att åka hem igen och sen stressa upp imorgon bitti och dessutom ska det bli väldigt dåligt väder imorgon.

Det ska bli några super duper mysiga dagar hos min mamma med bara nära och kära. Åter tillbaka i vardagen på måndag.

Så nu vill jag & Charlie önskar alla kära läsare en riktigt god jul! Och dessutom tacka för alla fina julkort på era små ögonstenar.

1 kommentar:

Johanna sa...

God Jul hjärtat! Hoppas att ni får en tokmysig jul tillsammans :-)
Puss & kram!