3 december 2010

Äntligen fredag!

Nu är det återigen fredag och dagarna bara springer iväg hemma hos oss. Denna dagen har bjudit på massor av mys med Charlie då mannen har jobbat hela dagen. Lite mer "julsaker" kom fram idag då jag kände att jag snålat lite på den biten ;-)

Men idag kom det efterlängtade paketet med saker till Charlies rum från Jabadabado. Det blev två krokar, en mätsticka och hans första spargris.


När mannen väl kom hem från jobbet blev det ju självklart lite pappa-barn mys dock att Charlie inte är lika glad för det så måste de ju passa på. Han har blivit väldigt mammig på sista tiden. Igår när jag var i simhallen (var borta 2 timmar) så hade Charlie mest skrikit men när jag kom hem blev det frid och fröjd. Stackaren! Men inte ska vi vänja honom vid detta, pappa ska minsann vara lika okej som mamma. Visst, det är inte konstigt att det blir så då jag är mest hemma. Men vi båda ska vara lika bra :-)


Pappa satte mig upp i soffan, det gick sådär :-)

Nu väntas en liten promenad till mataffären för att införskaffa lite fredagsmys till veckans Idol avsnitt..

Inga kommentarer: