23 november 2010

Klädrensning!

Tiden går för fort mina vänner. Idag insåg jag för sista gången att jag måste ge upp hoppet om att Charlie kan ha kläder i storlek 56. Nu är det 62 som gäller. Och detta resulterade i att jag nu har rensat hela hans gaderob på massvis av kläder i storlek 50-56. De allra flesta kläderna är i unisex alltså för både flickor och pojkar. Så nu ikväll kommer det komma upp massor av auktioner på Tradera, håll utkik efter mitt användarnamn "reemaa86" om du är intresserad. Det är märken som POP polarn o pyret, name it, newbie, baby by lindex, baby by Kappahl, Moomin, Bamse, maxikids mm. Vet ju att det är en del småbarnsföräldrar och gravida som läser min blogg så lika bra att berätta det här också ;-)

Idag startar min första träningsdag! Ikväll kopplar mannen min in vårt wii igen och nu jäklans ska fettet brännas! Sen när löning kommer blir det ett gym & simkort. Jag bara måste klara att gå ner dessa 10 kilo till sommaren. Jag kommer i helhet inte ändra allt för mycket i min kost mer än att minska portionerna (jag äter som en häst...) samt dra ner på mitt chokladätande (hur det nu ska gå...) Annars fortsätter jag som innan, äta det jag tycker om men med sunt bondförnuft. Jag vill inte bli beroende av en viss kost eller viss kostmetod utan jag kör mitt eget race och hoppas det kommer funka i kombination av regelbunden träning. Någon mer som hänger på? :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

härligt att börja träna igen.. Men hur mycket gick du upp sammanlagt?? Hur mycket har du kvar?? Man ska inte stressa bara.. och ät vanlig kost :)
Kram Tess

avlängtan sa...

Det går snabbt med storlekarna! Vi har med fått sortera ut lite, duktig du är som säljer.. en annan är för lat. ;-) Kram