4 november 2010

Underbar dag!

Har haft en helt underbar dag med en kär vän på förmiddagen för att senare ta med mig Charlie och möta upp min lillebror på stationen. Gick på vägen hem och köpte kebab och sen satte vi oss i soffan och smaskade i oss den goda maten till en film. Och givetvis ska Charlie bli akut hungrig mitt i maten och när man ger mat på flaska tar det ju en liten stund - 2 minuter att fixa maten och på dom 2 minuterna hinner självklart Charlie bli ilsken som ett bi. Men man vänjer väl sig med tiden att inte stressa upp sig.

Nu är det mesta packat inför vår tågresa imorgon, är så himla nervös. En styck bebis + barnvagn + packning + mig själv.. jag hoppas innerligt det finns en snäll medmänniska där ute imorgon som kan hjälpa mig på tåget. Det blir minsann dagens stora prövning imorgon, önska mig lycka till. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer gå kanon åka tåget , ska du åka själv ??? vJobba Tommy???
//emma

Unknown sa...

Det kommer att gå hur bra som helst! Och du kommer att ha vuxit lite till som mamma och människa innan dess att du kommer hem igen ♥

Vi hörs nästa vecka. Ha det underbart med din familj!