2 november 2010

Klump?

Idag var det åter besök på BVC, (..1.5 vecka sedan sist) och lillprinsen väger nu hela 4 kilo och är 57 centimeter lång. Och huvudomfång på 36.5 cm. Så alla hans kurvor går spikrakt uppåt. BVC-sköterskan sa att han snart är ifatt normalkurvan på vikten och huvudomfånget, med längden har han passerat normalkurvan för längesen. Vi kan nog räkna med en långejan här hemma. Kärlek!

Med posten kom idag ett brev från skatteverket, nu är mitt efternamn ändrat i folkbokföringen, wiho! Så idag blir det att ta det nya kortet till körkortet och skicka in det. Får även passa på att åka till apoteket när jag väl är ute utan barn. Charlie behöver visst både sempers magdroppar och miniform. Så nu ska vi testa det och hoppas han får sova på nätterna utan den hemska magknipen och gaserna...

Just de, tack för kommentarerna om förra inlägget. Jag hoppas att det är så enkelt att det bara är ägglossningen som kommit igång igen och inget värre. Ni lättade mitt hjärta, återigen, tack mina vänner.

Inga kommentarer: