4 november 2010

Det är ju otroligt!

Precis, det är ju otroligt hur sura karlar kan bli. Eller snarare långsura. Ingen gladgubbe imorse heller... attans! Men han pep iväg till jobbet tidigt idag och sen när han kommer hem kl 21 förväntar jag en gladgubbe, vad mer kan man begära?
Men nu ska jag inte hänga läpp över det för idag händer massor med skoj! Alldeles strax kommer en bekant och hennes dotter på besök. (..evigheter sen vi sågs) Lilltjejen har ju lärt sig att gå eller snarare springa. Ska bli kul att se.
Sen i eftermiddag ville min lillebror komma på besök, lille och lille... han är snart 18år. Men höstlov har han så jag tyckte han kunde pallra sig hit idag och umgås med mig och Charlie. Lite kvalitétsyskontid skadar ju aldrig?!

Och förresten, jag och Charlie ska ut på våran första buss och tågresa tillsammans. Och jag kan erkänna att jag är nervös. Både packning och vagn ska på och detta ska jag klara själv. Jag tog beslutet igår att åka ner till min mamma över helgen för att slippa sitta här själv utan karl. Men jag ska klara detta, får väl försöka att bara packa det nödvändigaste. Är man supermamma så är man ;-) Ska berätta för er sen hur resan slutade...

1 kommentar:

Unknown sa...

Han kommer att sakna er sååå mycket när ni är borta! :-)
Är det imorgon ni åker eller?