1 oktober 2010

Underbaringar!

Tack Lina, Linda och Jojja för era fina kommentarer! Det värmer att höra era positiva ord och jag tror jag ska traggla på ett tag till och se om allt ger med sig, alltså att Charlie blir starkare. De två senaste nätterna har det gått bra, (sålänge man ligger ner med honom) så det finns ju hopp om att!

Idag kommer Karin från BVC hit och ska göra hembesök samt väga den lille mannen. Hoppas vågar visar på fina siffror idag också som i tisdags. Känns nästan som om att Charlie kommer vara såhär liten i all evighet. Men rätt som det är så kommer jag säkert stå där och säga, "- tänk när han var sådär liten!".
Efter Karins besök blir det att åka till min kära mormor som fyller 78 år idag på lite fika. Mina småkusiner ska komma också så det blir full rulle för oss två. De längtade visst som tusan efter att få träffa Charlie. Sötungar!


Mannen han städar och donar här hemma så nu ska jag passa på att mysa en stund med min lilla kille. Hjärtat!

Inga kommentarer: