11 oktober 2010

En gnällspik! Till salu?

Jaha, jag som trodde vi hade fått en tyst och lugn bebis men tji där fick jag! Både jag & BVC trodde allt handlade om magknip och att sempers magdroppar skulle hjälpa. Men inatt/imorse så tänkte jag att det måste ju vara något annat. Där ligger Charlie och skriker vartannat och som innan "trycker" så han blir illröd i ansiktet. Så då tog jag mig honom till mig i famnen, och vad händer då? Jo han blir helt knäpptyst och somnar direkt! Hade det nu varit magknip hade han väl fortsatt vara missnöjd? Handlar allt bara om att han söker närhet och tröst? Men det går ju för tusan inte ha han i famnen en hel natt för att han ska vara tyst. Är nästan likadant på dagarna nu, ska bara vara i famnen och ingen annanstans. Just såhär ville jag inte att det skulle bli, lite självständig måste han väl kunna vara? Men jag kanske inte kan begära så mycket mer när han bara är 3 veckor (idag förresten). Han kanske är inne i en sådan period nu, men tiden återstår att utvisa hur det blir. Lille gubben min!!!

Idag på förmiddagen tog vi oss ut på vinterdäcks-jakt hela familjen. Det resulterade i inget däckköp för man måste ju kolla hela utbudet och inte bara några enstaka. Det handlar ju inte om en hundralapp precis, för både däck och fälgar. Om någon vet nåt ställe med bra priser så säg gärna till!
Nu har mannen här hemma städat för det måste ju vara fint när Charlies morfar, morfars kvinna samt hans morbror kommer på besök ikväll.

Imorgon vägning på BVC, håll tummarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja vi med köpt vinterdäck nu , köper på en billig sida där däcken e kanon!
minns ej va sidan heter

//emma gilbertsson