19 oktober 2010

Ojdå!

Förlåt, nu har det gått lite för länge sen sista uppdateringen. Men här hemma är det full rulle, eller snarare i helgen har det varit det. Farande hit och dit och träffa kärt folk. Så nu är det åter vardag men jag kan inte påstå att dagarna ser annorlunda ut, utan våra dagar här hemma är ganska snarlika. Charlies mattider går ju på rutin....försökt att dra ut på tiderna lite med han bestämmer sig visst själv genom att skrika efter mat efter 3 timmar och dessutom nästan på minuten. Men idag ska jag & Charlie hem till hans kära gudmor på lite mys och massvis med skitsnack - som vi längtat!

Och vet ni en annan sak? Imorgon blir Charlie en månad! Vart tar tiden vägen egentligen? När jag var gravid gick varje minut ap-sakta och nu hinner jag knappt med att blinka. Hur kommer detta sig? Var det för att man väntade så mycket så att man till slut räknade varje sekund som gick? Så jag har kommit fram till att ta till vara av varje minut jag får tillsammans med min kära familj för Charlie kommer ju knappast att bli mindre med tiden utan snarare större. Men tanken att se Charlie som en go och mullig bebis - precis som bebisar ska vara känns avlägset. Jag försöker varje dag att titta på honom och tyda lite bebishull. "Är det inte något väck där?" Nåväl...här kommer lite bilder från helgen.

Fredagsmys i soffan med mamma <3


Och lite mys hos gammelmorfar.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är helt övertygad om att han kommer att få bebishull med tiden. han är ju så liten ännu men har ju all tid i världen på sig att "lagra" lite fettvalkar.
Och om han inte skulle få så mycket underhudsfett (det finns ju faktiskt bebisar som inte alls får det! Till exempel en kusin till vårat blivande barn) så gör det ju ingenting det heller, så länge de mår bra! :-)

Det är jätteroligt att titta på bilder på eran lilla sötnos till son, bara så ni vet! :-)

Anonym sa...

nikki aldrig haft bebishull :/

dennis hade massa knubbis

//emma g