9 oktober 2010

En underbar dag med en underbar familj, nämligen MIN!

Först vill jag börja detta inlägg med att berätta att denna dag har varit den mest underbaraste på länge (..om man bortser från dagen då Charlie kom). Vi tog oss en sovmorgon och sedan begav vi oss ut på stan för att inhandla lite nya kläder till oss alla tre. Vi fick en supermysig stund tillsammans i det fina höstvädret med strålande sol. Vissa dagar känns verkligen så dåliga men så kommer dagar som denna då allt bara känns perfekt. Det räcker med att hålla Charlie i sin famn och titta i hans stora blåa ögon så blir man lyckligare än lyckligast. Ibland har man svårt att förstå att han är vår, han har liksom varit inne i mig och vi har skapat denna människa. Helt otroligt hörrö ni!

Imorgon blir det en tripp till Charlies farfar för lite middag och senare på kvällen ska jag och Charlie ta och hälsa på alla tränarna i simklubben, det är dags för tränarmöte då. Och samtidigt tänkte jag uppdatera mig lite, är ju trots allt chefstränare (paus just nu...) Men jag tror jag kommer komma tillbaka tidigare än tänkt då jag inte ammar nu. Är ju bara borta i 1-2 timmar när jag väl är i simhallen. Men jag kommer säkert sakna ihjäl mig väl den dagen jag kommer gå dit. Men Charlie har ju världens bästa pappa där hemma som tar hand om honom så jag är inte ett dugg orolig. Tvärtom.

Nu åter till lördagsmysen framför tvn, sen återigen en natt med att försöka sova någorlunda bra. Det blir faktiskt bättre och bättre, eller så är det man själv som blir mer van vid att inte sova sammanhängande som man gjorde förut. Allt tar sin tid...