4 oktober 2010

Jag känner det på mig!

Idag känner jag på mig att detta kommer bli en bra dag !
Jag har fått sova ut ordentligt inatt då Charlie har varit så duktig och sovit strikt sina tre timmar åt gången, sen har det ammats och sambon gett ersättning och bytt blöja. Jag tror vi börjar få rutin på detta även om man är en zombie när allt ska göras mitt i natten. Jag önskar alla nätter kunde vara såhär bra. Du är så duktig Charlie!

Nu har jag fått igång nerkissade kläder i tvätten, fått mig en dusch, ätit frulle och nu sitter jag bara här framför datorn och tar det lite lungt. Charlie ligger givetvis bredvid mig och försöker sova. I eftermiddag blir det en liten tripp till en grannstad för att försöka hitta en höstjacka. Av någon "konstig" anledning har mina jackor blivit försmå över höften. Så jag kan liksom inte knäppa dom längre, eller så sitter de som ett korvskinn! Så detta måste lösas idag förhoppningsvis, vädret är ju så knasigt just nu. Ena dagen varmt och andra kallt. Men jag kan ju inte gå i enbart tröja utomhus tills snön kommer då vinterjackan åker på. Mannen skulle visst också shoppa lite viskades det i mitt öra. Så idag hoppas vi på massor av fynd, och kanske till lilleman med om vi har ännu mer tur.

Hoppas ni alla mina underbara vänner får en lika bra dag som mig.

världens finaste!

1 kommentar:

Unknown sa...

Förstår ni hur otroligt fin son ni har fått?! (Ja, det är klart ni förstår, haha). Han är verkligen grädden på moset!

Skönt att det verkade bli en så bra dag igår- Hoppas det höll i sig hela dagen?

Kram!