29 oktober 2010

Det är inte sant!

....jag tror jag börjar bli sjuk. Och detta är det minsta jag önskar mig just nu. I och för sig har jag känt mig hängig från och till efter förlossningen. Ena dagen mår man hur bra som helst och andra dagen trött, ont i halsen osv. Men det blir liksom inget utav det. Hoppas innerligt att det inte blir det av detta heller. För vem vill smitta ner sitt barn? Hemska tanke om han nu skulle bli sjuk... Får kurera mig här hemma idag, finns ju ändå inget annat att göra. Mannen ska jobba ikväll så jag & Charlie blir ensamma här hemma. Tur att det är Idol ikväll.

Inatt har jag fått sova bättre än igår då Charlie hade bestämt sig för att ha magknip hela natten och inte sova mer än en timme. Men nu inatt har det varit bättre. Han har sovit mellan sina måltider och enbart gnytt till när det precis är dags för mat. Duktiga killen! Man kan verkligen aldrig förutsäga hur den kommande natten ska bli för här svänger det lika mycket som i en berg- och dalbana på Liseberg. Men vet ni vad? Jag är glad för varje dag som går - jag har det jag har önskat mig!

1 kommentar:

(avlängtan) sa...

Hoppas du klarar dig undan! Vi hade med en vaken bebis natten tills idag, amning till och från mellan 21-01 sen så var hon klarvaken ett par timmar efter det så då fick J ta över. ;-) Men som sagt, det gör ju ingenting!
Kram