11 september 2010

Vecka 35 (34+0)

Ännu en ny lördag och som dessutom gör att jag & bebisen går in i vecka 35. Tänk att jag har fått gå såhär långt, det är helt otroligt. Jag har nog tur som har fått en envis bebis tillslut. Du hade allt för bråttom innan så se till att vara envis några veckor till.

Du har nog minsann växt till dig lite sen förra veckan, nu tar du till och med plats där uppe på magen, mitt hjärta!

Annars är tyvärr allmäntillståndet inte alls bra idag. Känner mig sådär hängig nu igen... dagen igår blev trots allt bra men idag vaknade jag upp med en konstig känlsa i kroppen. Vi får se om det blir bättre då jag har fått lite mat i magen nu och ska se några avsnitt tre kronor. Men snart är det inte många avsnitt kvar, är på säsong 8 av 10. Sen får det nog bli Rederiet från början till slut. Får passa på att fördriva tiden med tv-tittande för sen blir det minsann inte det. För bebisens bästa..

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja! Det är jättestor skillnad på magen där upp som du säger! Härligt!

Åh, Rederiet är nog riktigt spännande att se om! Jag kommer ihåg att det var både spännande och läskigt på samma gång :-)

Hoppas du känner dig bättre idag. Det är inte kul att må sådär dåligt utan att man vet varför...
Om det är till någon tröst så kan jag säga att jag tillbringade tre och en halv timma i Nässjös sporthall igår på någon form av "Lets dance" (som min pappa ville att vi skulle följa med på eftersom han skulle vara med och dansa). Jag kan nu säga att det inte alls var min grej.

Det var bara EN av många saker som hände igår.. resterande kommer att komma på bloggen senare ikväll...