13 september 2010

Älskade hjärta !

5 kommentarer:

Vilka är vi? sa...

Tack för kommentaren! Har kollat lite på dina bilder tidigare och längtar tills jag är i vecka 35 :) Lycka till med bebis livet!

Vilka är vi? sa...

Jovars, de går nog fort.. de är bara de att de går lite sakta i början innan de syns att man är grvid och inte bara tjock :) Jag har förstått att du har haft lite problem att hålla kvar den lille därinne och de måste ha vart jobbigt.. Men ja, snart är de ju fritt fram att komma bara :)

Lisa sa...

Vilken helt underbar bild du lagt in högst upp och vilken fin mage du har. Förstår att du räknar ner nu. Hade nog fått tokspel av att ligga still så länge. Skönt att det snart är över förstår jag. Ska bli spännande att se hur länge ni får vänta innan bebisen tittar ut. Ha det gott!

Linda S sa...

Älskar den bilden du har längst upp! och din magbild är med fin. :)

Unknown sa...

Hej hopp vad fin du är! :-)
Jag tycker att du är förtjänt av en award. Gå till min blogg och kika ;-)