4 september 2010

Vecka 34 (33+0)

Idag är det äntligen lördag och vi byter vecka. Så idag kliver vi in med stora steg i vecka 34! Helt plötsligt kan jag faktiskt tycka att tiden går lite snabbare framåt och jag ser ett slut på detta. Jag kan lova att det kommer dröja fler år innan det är dags igen, om det nu blir en gång till. Det har vi faktiskt inte bestämt än.

Idag blev det även ett besök på apoteket. Mina adalt tabletter tar snart slut och de skall ätas tills jag går in i vecka 36+0. Jag passade även på att handla bebisen hygien artiklar när jag var där, så nu är det äntligen klart. Hade från början tänkt att vänta med det men jag kände att jag ville ha det hemma och slippa tänka på det.

Vi hämtade även ut två paket idag. Det ena innehöll mina två amningstoppar från H&M, de verkar toppen så de kan jag rekommendera. Och det andra paketet innehöll reflextejp till vagnen så vi syns i höstmörkret sen och även en badtermomer.



Försöker se filmen "Änglavakt" men det blir ganska komplicerat när de pratar franska halva filmen och den andra halvan svenska. Om man nu hade förstått allt tror jag det är en otroligt vacker film men samtidigt väldigt tragisk. Kan rekommendera den om du nu kan franska eller lyckas få den textad. Tror jag ska se några avsnitt av tre kronor nu i eftermiddag istället, lättsamt och bra!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej snälla du!

Ja, en dag i taget känns bra för stunden. Mamam ringde upp mig när jag precis kommit till jobbet i morse och berättade att doktorn hade ringt och att resultatet av röntgen hon hade gjort igår, INTE visade några metastaser någon annan stans! Det har alltså inte spridit sig till något annat organ (skelettet ska de kolla först nästa vecka). Det är typ det bästa av det värsta av alla alternativ, så hon hinner alltså bli mormor vilket känns väldigt bra!

Ikväll ska vi som sagt på kalas och förhoppningsvis få mat så att magen blir ännu större ;-)

Ja, tänk, snart har vi dem här!

Jag vill bara säga att jag är så glad att det visade sig gå så bra på din kontroll igår! Jättebra jobbat! Och nej, du/ni behöver inte bestämma er för om ni ska ha "en till" redan nu. Vänta och se.

Kram tillbaka!