4 januari 2011

Nu är jag igång!

Då är dagen kommen, nu har träningen börjat!
Idag är det den 4 januari och jag har ju lovat här i bloggen att min träning och viktresa mot minus 10 kilo ska börja. Och självklart håller jag det jag lovat, idag blev det 1 timmes simning med en kär vän. Och jag kan säga att man kände att man hade lite muskler i kroppen, och magen  var värst! Jisses vad det värkte. Men jag kämpade på och gav inte upp :-) Det är så otroligt skönt när man väl kommer hem. Denna veckan tänkte jag enbart köra simning för att "värma" upp kroppen efter ett väldigt långt uppehåll från vad träning heter. Så det blir simning tisdag, onsdag, torsdag och fredag denna veckan sen kör vi igång med gymmet nästa vecka. Detta känns så bra! Nu ska jag bara hålla i detta, men tänk vilket fint resultat man kommer få, det motiverar mig nog mycket.

Och ännu en bra sak hände idag, vi ska få omtapetserat i både vardagsrummet och köket pga att tapeterna har lossat och spruckit på många ställen. Så imorgon beger vi oss ner till färgaffären och väljer tapeterna. Alltid kul med lite nytt och förändringar :-)

Charlie sover nu gott i sin säng så ska passa på att lägga mig ner i soffan och bara ta det lungt. Imorgon väntas nya möjligheter!

2 kommentarer:

http://avlangtantilldig.se/ sa...

Men åh va kul med nya tapeter, nästan bra att det spruckit då ;-)

Anonym sa...

wiiiie.. nu köör vi vännen !!!

//AnnaBia