17 januari 2011

Fika & bebismys!

Måste börja med att berätta att helgen har varit strålande! Det har blivit träning (i massor), god middag tillsammans med vänner och deras lilla pojk. Söndag får väl vara med på en kant, den dagen bestod mest av tvättning.. Men en nödvändighet det också :-)

Idag har vi haft en toppen dag! Jag & Charlie blev upphämtade av L & A för att bege oss till L & M för god fika och mys med våra små bebisar. L bor i ett så fantastiskt hus ute i skogen, skogen! Ett perfekt hus ute på landet med andra ord. L hade bakat både scones och äppelpaj, inte illa pinkat. Vad ska jag lyckas bjuda på när de ska hem till mig? ;-) Måste nog börja planera!
Väl hemma fick det bli både mat och en sömnlur för Charlie för han var så otroligt sur! Blir era bebisar också otroligt sura när de är trötta? Den senaste tiden bara skriker Charlie hela tiden på kvällen när klockan är runt 19-20 på kvällen så det är bara att lägga honom i sin säng. Och vipps så har jag en sovandes prins! Men dock inte en "hela-natten-sovare", nej för hungrig blir han ju 1-2 gånger nu bara. Lite mer sammanhängande sömn för mammsen.

Och vad de växer!! Har rensat ur i hans lilla låda med kläder, och det var inte lite kläder han hade växt ut. Nu är alla kläder i storlek 62 utrensade och ska skickas till en mycket nära vän som ska få en liten pojke i mars/april. Nu vet jag ju att dom kommer till en som behöver dom  :-) <3. Men lite sparade jag själv för både minne och eventuellt Charlies syskon någongång framöver. Så nu gäller 68 och 74 är inte långt bort. En lång kille, ja!

Hos L & M bjöds det på glada miner från Charlie sida ;-)


Imorgon blir det vägning och jag hoppas på gott resultat! 

1 kommentar:

http://avlangtantilldig.se/ sa...

Söta glada killen! :)
Det var jättemysigt idag :)