12 januari 2011

En toppen dag!

Idag har det verkligen varit en toppen dag! Kl 07.30 vägrade Charlie att ligga i sin säng så det var bara att kliva upp och starta denna dag. För vid kl 10 skulle L & A möta upp oss för att gå på Babycafé, och vilken hit det var! Det började med sångstund med alla bebisar (våra var då minst...) och sen pratade vi och pratade om allt mellan himmel och jord samlade i en liten ring på golvet. Det är så kul och träffa alla mammor och deras bebisar och bara umgås. Vi passade även på att göra hand- och fotavtryck som vi kan hämta nästa vecka då det är Babycafé igen. Ska bli spännande och se resultatet :-) Så nu är detta stående varje onsdag... ! :-)

Väl hemma sen så satte jag igång att göra inbjudningkorten till Charlies dop. Men det slutade med att Charlie fick hänga i bärselen när jag pysslade med korten. Han sov sig gott igenom dom timmarna. Men ack så tjusiga och bra korten blev trots skrivkramp ;-) Så nu i veckan får de slängas in i postens värld så alla får veta om tillställningen.

Och träningen har kommit igång på allvar nu, vågen visade på minus denna veckan så det är bara att fortsätta fast i lite högre tempo tror jag ;-) Imorgon får det bli ett pass på gymmet, ett hårt sådant! För idag hade jag ju tänkt att köra Zumba här hemma men på något konstigt vis känner inte tv:n av vårt ps3 så jag får väl ta min vilodag idag då jag ska träna hela veckan ut. Så nu blir det mys i soffan med plutten och sen sängdags för honom.

Kärlek!

Inga kommentarer: