29 januari 2011

Besök.

Ytterligare en dag av helgen har nu gått. Om tiden ska fortsätta att gå så här snabbt kommer jag inte hinna med. Förmiddagen tog jag och Charlie en promenad bort till Willys för att köpa fika och lite mat. För en gångs skull var han vaken hela promenaden och hann kika in mycket i affären och påvägen dit och hem. Sa inte ett ljud och nappen kunde han vara utan, duktiga killen. Annars är ju den där nappen en stor favorit ;-)

Senare sen under eftermiddagen kom min kära far, hans kvinna och min lillebror för att "fira" mig. Blev fika, mys med Charlie och massa prat såklart. Charlie var nöjd den mesta tiden men sov 1.5 timme i min famn (rekord!). Vanligtvis brukar det bara vara små stunder han sover under dagen men det tog väl på krafterna med alla människor (?). Nu ligger han gott här bredvid mig i soffan och fiser. Då mår han gott ;-)

Vi är själva nu ikväll eller snarare hela dagarna för mannen jobbar långpass, så nu får vi nog mysa en stund sen läggdags för lillkillen sen kommer mannen äntligen hem <3

Saknar dig för varje minut du är ifrån oss <3

Inga kommentarer: