23 augusti 2010

Maraton.

Imorgon får vi äntligen hem våran barnvagn + tillbehör samt bilbarnstolen. Och hur mycket har jag då inte längtat efter detta? När vi var där i juni och beställde den så kändes allt så avlägset till vi skulle få åka och hämta den. Visst, jag hade sett fram emot och följa med men nu får min kära sambo fixa detta själv när han ändå är i Jönköping på andra ärenden. Har sagt till honom att gå en sväng på Ikea med och handla lite också, han som verkligen älskar Ikea ;)

Denna dag kommer bestå av Tre kronor maraton med mannen i huset nu när han väl är ledig efter att ha jobbat hela helgen. Snart är hela säsong 1 avklarad och "bara" 9 kvar. Jag har nog sysselsättning i flera år framöver känns det som...

Nej, nu blir det att förflytta mig från soffan in till datarummet där min luftmadrass ligger redo. Måste tänka på annat idag, är oerhört nervös inför morgondagens undersökning. Får magknip så fort jag tänker på att de ska mäta livmodertappen. Och ovissheten hur det kommer se ut och om jag ens kommer få åka hem därifrån efteråt. Känns som det är dags att ha med sig en packad väska varje gång man ska dit.. Hur kunde det bli såhär? :(

2 kommentarer:

Linda S sa...

Vad kul med vagnen, vi får vår nästa vecka. :-)
Jag ligger med hemma i soffan och har desperate housewives maraton med min sambo. ;)
Ska hålla tummarna för dig imorgon! Kram

Unknown sa...

Jag är också lite kluven till vad det är som gömmer sig där inne. Jag har trott flicka från första början, men så fort jag sett bebisen (på UL) eller lyssnat på hjärtljuden så har jag helt plötsligt trott att det var en pojk. När den rör sig där inne "känns" det som om det är en flicka :-) Så visst ska det bli spännande att se!

Hoppas maratonet gick bra! Jag älskade Tre Kronor när det gick. Bimbo, Klimax och deras som River. Ja, herregud ;-)