8 februari 2011

Sjukstugan fortsätter..

Har tyvärr inte sådär jätte mycket ork för ett seriöst blogginlägg idag. Men vill iaf meddela att renoveringen av vardagsrummet är äntligen klart! Så snart kan jag bjuda hem L&A och L&M för fika (..är min tur nu), hehe. Köket blir klart imorgon och det känns så skönt.

Och som jag kanske har skrivit tidigare så har ju Charlie ätit mat sedan en tid tillbaka, denna gången var det dags för potatis och palsternacka och som han åt. Blev också lite leenden :-)
Vi får ju bunkra upp ordentligt med stöd i stolen då Charlie inte är speciellt "kraftigft" byggd och vi skulle få plats med två Charlie i stolen, men en stund går det bra.


Nåväl, dags att mysa med min sjukling och sen ladda inför mitt första arbetspass på nya jobbet.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, så söt han är (lilla) Charlie! :-) Kul att han gillar mat så mycket redan nu.

Jag ser mycket fram mot en fika hos er så småningom. :-)

Ha det så kul på jobbet imorgon!

Anonym sa...

stora killen , nata annars i babysittern , gjorde ja i början på köksbordet medmina barn