6 april 2011

Bildbomb.

Här består vardagen av mammafikor, härliga promenader i det fina (?) vädret, massor av mys och lekstunder - tillsammans med världens finaste son.
Nu känns det som att jag inte har speciellt mycket att blogga om. Våra dagar går, och de går alldeles för fort så bloggen glöms bort i all lyckorus.
Så idag bjuder jag på lite nya bilder och sen nästa vecka kommer det en liten rapport och bildbomb från min & Charlies Stockholmsresa som startar på söndag. Håll tummarna för att tågresan kommer gå bättre än förra gången ;-)

All kärlek till dig <3

På ett riktigt bushumör!

Såhär kan man också ha bitleksaken ;-)


På väg ut på äventyr!

4 kommentarer:

L sa...

Så söt han är :-)
Den bilstolen satt han ju toppenbra i!

Elin sa...

fina killen=)hoppas ni får det bra i sthlm!!

Anonym sa...

vilken sötnööööt <3

//AnnaBia

Unknown sa...

Åh, jag gillar överste bilden när man ser er två tillsammans! Ni är verkligen jättefina både du och Charlie! :-)

Ha det så roligt i storstaden, och hälsa den från mig! :-)