18 april 2011

Strålande sol!

Jag tror vi börjar bli bortskämda, och då menar jag detta fantastiska underbara soliga väder! Idag hade jag besök av två av mina närmaste vänner och nu när det var strålande väder begav vi oss ut på en promenad. Blev fika på stan för att senare ta fram solstolarna och sola en stund på baksidan av vårt hus. Nu är jag verkligen i mitt ESSE när jag får sola!!! Jag skulle kunna klistra mig fast i en solstol och vara helnöjd en hel dag :) Dock fick jag lite ångest inför sommaren då det är bikinidags. Men har man fött barn så har man ;) Eller hur?

Hela veckan lovas det fint väder så nu får man passa på att vara ute hela dagarna, och vilka barn gillar inte det? Charlie får minsann bli en solnisse som sin mamma i framtiden :)

Charlie sover, mannen slappar ute på balkongen och jag har fastnat i soffan, verkar bli en toppenkväll detta med :)

Dagens inlägg får avslutas med en glad och go kille ! ;)

1 kommentar:

LE VELOUR sa...

han ser så himla stor ut! inte stor som i tjock, bebistjock, utan bara stor! som ett barn! :D