16 maj 2011

Nu händer det grejer.

Jag vet att det är otroligt glest mellan inläggen just nu men det händer så mycket just nu och det är bara positiva saker!

  • Vi flyttar till ett parhus på 5 rum och kök inkl trädgård 1 augusti
  • Charlie har fått dagisplats, ett "Ur & skur"-dagis och jag är så nöjd!
  • Jag har fått jobb till hösten och förhoppningsvis till framtiden också
  • Har helt fantastiska och underbara vänner som förgyller vår vardag
  • Jag trivs som fisken i vattnet med mitt liv, men får erkänna att jag är lite stressad över att börja jobba heltid om 2,5 månad.
  • Har äntligen tagit tag i att planera min träning, Friskis & svettis blir det i sommar och till hösten
  • Vår älskade Charlie blir 8 månader på fredag, helt fantastiskt!
Våra dagar bjuds med skratt, lek & bus, långpromenader, shopping, picnic med finaste mammorna & barnen och underbara stunder med min fina familj.
Nu sitter jag i valet och kvalet om det ändå ska bli Ullared nu snart för både min, mannens och Charlies gaderob skriker efter kläder! Men samtidigt vore det roligare att åka i augusti när vi flyttat och köpa saker till hemmet. Detta må tänkas på :-) 





Dessa underbara bilder får avsluta denna måndag, på återseende ;-)



Inga kommentarer: